kiut miut

30 Okt 2012

Berita Gembira ..


Hai semua...sihat x?apa cer?..Syukur alhamdulillah maria dah makin sihat...nti maria update pasal Ot k...sekarang maria nk share sesuatu yg buat maria sgt gembira,terharu,hiba...

SIS HANIE

Alhamdulillah..akhirnya .TAHNIAH..semalam dpt mesej dr sis hanie yg dia mgatakan dia dah kena buatan org..ehh jp waktu msj awl tghari tu dah dpt teka da ape dia nk ckp..tp xtekeluar tuk teka2 ni..bukan pe tkut kalau bukan sperti yg d'agak tu akn mgusik hati sis pulak..sebab maria mmg faham pe yg akn dia rasa..kami kan SAMA..hehe..masing2 menunggu rezeki drNya..

Alhamdulillah rezeki sis n ciks dia dah tiba..semoga semuanya dpermudahkan,jgn mudah emo n sentap dah lepas ni..n jua semoga kehadiran org baru ni mbawa sinar baru tuk sis skeluarga..yg penting jua..jaga diri,jaga makan minum..jaga semuanya..mane yg patut puasa tu puasa dulu taw..hakhakhak.. :p


AIDA

Dan Pagi ni jua sempat buka blog,dan terbaca entry dlm blog aida...alhamdulillah aida...TAHNIAH...rupa2nya..dlm waktu maria myepi ni maria akn dpt tahu berita gembira dr aida..sebak rasa..maria tumpang hapy tuk aida..Aida pun jaga diri,jaga makan minum,jaga semuanya juga k.semoga semuanya dpermudahkan..Amin..(walau kita hanya baru sekali btegur sapa tp terasa mcm dah lama lah pulak kenal taw..hehee)


Alhamdulillah,maria tumpang hapy tuk korang berdua..sampaikn tiada terdaya nk bkata2..hehe..sesuatu perasaan yg xboleh dgambarkan..nanti ape2 hal bgtaw yea..SAYANG KORANG..bila ye kita masing2 boleh duduk semeja tuk bersembang ye....??





*Comel kan?wahh..baby korang pun mesti comel mcm ni juga nanti*

ohh lupa..KUATKAN SEMANGAT TAW HADAPI SAAT2 MANIS NI K..

3 ulasan:

Aida berkata...

hehehe..terima kasih banyak2..

Mar Maria berkata...

sama-sama kasih jua ku hulurkan..hehe...

wann sury berkata...

hew..suspen je tau...buatan suami senirik..hehehe....