kiut miut

19 Mac 2013

Selamat Hari lahir Abang

Assalammualaikum dan Selamat Pagi semua...Amacam hari ni?maria masih belum sihat spenuhnye,malam tadi langsung xdpt tido sampaikn teman skatil pun xdpt tido lena dek rengetan maria..hahhaa.(padan muka dia,dah lah balik lewat..nk tido pulak xlena..haahaha..baru dia taw seksanye diriku sakit..hakhak.).Tapi mujur lah cAidil tu tido dgn lenanye Jew..hihi..

ehhh...actly entry ni khas utk abg ku sorang tu...hari ni 19.03 kan??smlm lepas potong kuku abg ada ckp dia.."eeeeeeehhhhh,esok 19.03 la..."..abg ckp,kenapa??ada ape??..."lahhh,besday awokkk lah..lupa lah tu.."..ehhh ye ke??(sambil senyum)..ececehhh..konon..mujor lah kau xchat ag skang ni..kalu x mlm td haku tlg sapukn kuning telur n tepung gandum mcm buat kek tu kat kau tahuuuuuu?hakhak :P

so dgn ini,nk wish lah sikit...hadiah taraaakk hokey (sambil angkt tgan pusing2)..hahaha.dpt imagine x?? .(hadiah ko dpt bila ko dah sihat)..nanti kita skluarga buat kenduri doa selamat yerkkk..


'kehadapan kekandaku,hakhak...(t'ingat time ko rekrut dulu..kan mcm ni aytnye...)semoga dirimu cpt sihat,kuatkan semangat utk terus berhadapan semua yg tjadi ni,semoga dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur,semoga sentiasa berada dlm lindunganNye...dan juga semoga hidup berbahagia bersama K.su n Anak2 hingga ke akhir hayat..Amin"

#ingatlah,walau derita sakit yg kau dpt ni mungkin hanya kau sorang je taw betapa seksanya nye..tapi ingatlah,kami2x semua xpernah bhenti doakn kesihatan kau,xpernah putus asa iktiar utk pulihkan kau...kita 1 keluarga,susah senang kita bersama..Insyallah slagi nyawa dikandung badan..#


thanks k.su kalau bacakn entry ni...hakhakhak... :P